10 powodów, dla których czekam na Diablo 3

  1. Moje pierwsze spotkanie z Internetem miało miejsce w maju 2000 roku. Miedługo później wyszło Diablo 2. To było wtedy jedyne miejsce,w którym poznawałem ludzi w sieci i rozmawiałem z obcokrajowcami.
  2. Internetowe alter ego stworzyłem przy okazji rejestracji konta na Battle.necie by grać w D2. Pomyślałem o postaci paladyna z książki osadzonej w uniwersum Warcrafta III. Używam go do dziś.
  3. Ponad 11 lat, 8 kont  około 150 postaci, więcej niż 5000 nabitych poziomów. Wciąż na nowych „patchach”, raz samemu, raz ze znajomymi.
  4. „Losowo generowane” elementy, które znałem na pamięć. Znałem dosłownie każdy przedmiot jeszcze przed identyfikacją. Do lokacji wyrobiłem intuicję, która mówi gdzie iść.
  5. Wydatki to chyba oczywisty aspekt. Muszę zakupić samochód i laptopa do pracy, a rodzina też gra.
  6. Dziewczyna, która próbowała ze mną grać i stwierdziła po obejrzeniu pierwszego gameplay’a, że nie będziemy grać razem przez sieć, jeżeli to nie będzie D3, bo nic innego jej się nie podoba.
  7. Muzyka, jako że wtopiła się w ogrom moich wspomnień. Mam ponad 200 ścieżek dzwiękowych z gier, filmów i seriali, ale najczęściej słucham muzyki z Diablo. Czekam więc z niecierpliwością na ciąg dalszy świetnych utworów, mimo iż odszedł z firmy poprzedni kompozytor, Matt Uelmen
  8. Grafika, bo nie lubię przemiany Warcrafta po 2 części i swoje obawy, że los ten może podzielić Diablo, przelałem na papier i wysłałem list do Blizzarda. Otrzymałem odpowiedź zaczynającą się od „Dear George,”. Na imię mam Michał, ale koperta była dobrze zaadresowana i treść się zgadzała. Grafika uległa później sporym zmianom, więc miło pomyśleć, że miało się swój wkład w D3.
  9. Fabuła, ponieważ gdy nudziłem się graniem w D2 w oczekiwaniu na 3 część wspomnianej serii, sam zacząłem tworzyć kontynuację fabuły. Nikomu jej nie pokazałem, ale część „moich” pomysłów znajdzie się w następnej odsłonie serii.
  10. Jedyna gra,w którą grałem dłużej niż miesiąc, to D2. De facto do tej pory. Nie gram w inne gry.

Wybaczcie lakoniczność.

Tekst o Diablo 3 powstał jako praca na konkurs „10 powodów, dla których czekam na Diablo 3” organizowany przez Sklep Gram.pl

Dodaj komentarz